۱۳۹۲ خرداد ۱۸, شنبه


صفحه من خدا هستم که ظاهرا میشه گفت در فیسبوک طرفداران زیادی داشت توسط گروه جهاد گمنام مجازی هک شد.

در خیلی از صفحه های فیسبوک با موضوعات مرتبط به این صفحه اعلام کردند که صفحه هک شده و اون رو انلایک کنید.
 

با خودم فکر کردم و بلافاصله رفتم که انلایک کنم . در همین حین مطالب صفحه با ادمین جدید(بخونید دزد پیج) رو خوندم ومتوجه شدم  جنگ بدی  بین کاربرا و ادمین جدید در گرفته.

چند نفر گفته بودند دزد

چند نفر می گفتند مسلمونها همه دزدند .

عده ای می گفتند دین اسلام طاقت انتقاد نداره

و ....
 ادمین هم با افتخار انگار که منشور کوروش رو آورده باشه به ایران . هی آیه قرآن پست می کرد . هی سایت جواب به شبهات پست می کرد و توی عالم دیگه ای بود.حتی تا چند روز اول زیر اسم پیج نوشته بود :من بنده خدا هستم.
ادمین جدید به ظاهر می خواد همه رو قانع کنه که بابا دین اسلام اینجوریه و اونجوریه و بد نیست وبه شبهات ما کافرهای بی دین جواب بده. خلاصه می خواست ماله کشی کنه.
 من خودم خیلی به این صفحه من خدا هستم علاقه داشتم . در کل علمی می آمد و ثابت می کرد.خیلی چیزهای بدرد بخور ازش یاد گرفتم . حالا با هک شدنش میشه گفت این چیزایی رو که به ما یاد داده رو می خواد از ما امتحان بگیره . و چقدر می تونیم یه مسلمون با تقوا و با ایمان و البته دزد رو  می تونیم قانع کنیم که ماله کشی هاش همه بی خودیه (البته چندین دوره زمین شناسی وقت می بره)
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر